13:30 Вітаємо переможців конкурсу iTalent | |
![]() Мета проекту - надати українській молоді можливість отримання найкращих IT компетенцій та закласти фундамент для професійної реалізації. Понад 4 000 дітей зі всієї України прийняли участь у конкурсі у 2018-2019 н.р. Результати участі школярів закладів загальної середньої освіти Полтавської області: номінація «Відеомонтаж» 1 місце у старшій віковій групі з соціальним роликом «Почуй мене…» - Смільняк Ростислав та виконавиця головної ролі Кістенюк Світлана, учні комунального закладу «Полтавський міський багатопрофільний ліцей № 1 ім. І. П. Котляревського Полтавської міської ради Полтавської області» (вчитель Суворова Світлана Сергіївна); номінація «Фотографія» 2 місце у молодшій віковій групі виконавши роботу на тему «Лід та полум’я» - Чуприна Олексій, учень комунального закладу «Полтавський міський багатопрофільний ліцей № 1 ім. І. П. Котляревського Полтавської міської ради Полтавської області». (вчитель Стєбєльська Віра Андріївна); 3 місце за виконану роботу "Віддалене управління кондиціонером через ІК-порт" - Лозов’ягін Олексій, Полтавський обласний центр науково-технічної творчості учнівської молоді Полтавської обласної ради; номінація "Програмна розробка" 1 місце - Лозов’ягін Олексій, Полтавський обласний центр науково-технічної творчості учнівської молоді Полтавської обласної ради; номінація "Web-розробка" 2 місце - Головко Євгеній, учень Полтавського обласного наукового ліцею-інтернату ІІ-ІІІ ступенів при Кременчуцькому педагогічному коледжі імені А. С. Макаренка (вчитель - Лисенко Тетяна Іванівна); 3 місце - Міняло Катерина, учениця Ціпківської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Гадяцької районної ради Полтавської області (вчитель - Ракитянський Назарій Іванович). номінація "SCRATCH" 3 місце - Рагозін Артем, учень Полтавської гімназії №17 Полтавської міської ради Полтавської області (вчитель - Коломієць Віта Сергіївна). Учні отримали пам'ятні подарунки флеш-диски, фітнес браслети та грамоти. Детальніше: https://italent.org.ua. | |
|
Всього коментарів: 0 | |