Про чемпіонат комп’ютерних талантів «Золотий Байт» http://www.goldenbyte.org/.
 
18 березня 2015 року у м. Полтава відбувся регіональний етап Міжнародного Чемпіонату комп’ютерних талантів «Золотий байт», орієнтованого на молоде, прогресивне покоління, яке прагне виявляти і реалізовувати свої здібності у сфері ІТ-технологій, дизайну і комунікацій.

Учні Полтавської гімназії №13 Левченко Лада (11-Б клас), Левченко Дмитро (6-А клас) та Юхимець Артур (7-Б клас) стали переможцями Полтавського регіонального етапу Чемпіонату «Золотий байт» у номінації “Game design”. Перемогу команді учнів принесла розроблена гра навчального призначення жанру MMORPG  «EDUkraine», автором ідеї та основним розробником  якої є одинадцятикласниця Левченко Лада.

У час реформування освіти одним з головних показників ефективності  навчання стає сформованість в учнів стійкої мотивації до набуття нових знань. Ефективним засобом формування позитивної мотивації школярів до навчання є комп’ютерна дидактична гра.

Представлена на Чемпіонаті робота є новаторською, адже, згідно із поставленою автором метою, розроблена дидактична гра відповідає законам жанру MMORPG— жанр онлайнових рольових відеоігор, у якій велика кількість гравців взаємодіє один з одним у віртуальному світі (головним чином у жанрі фентезі).

Гра була апробована за участю шестикласників Полтавської гімназії №13.  «EDUkraine» викликала щире захоплення в учнів, оскільки розроблена у стилі наукової фантастики і фентезі, що дозволяє поєднати привабливу візуалізацію зі шкільними предметами.

Місцем подій у грі є уявна країна Ед’юкрейн, у якій виявили нове альтернативне джерело енергії - кристали Юніксу. Головна проблема гри – забруднення навколишнього середовища роботами злого генія та його заводами. Для здійснення свого задуму, про який гравець спочатку нічого не знає, злий геній захоплює родовища кристалів. Гравцю потрібно буде зупинити його, використавши для цього свої знання з усіх шкільних предметів.

Під час проходження сюжетної лінії гри гравцю потрібно буде виконувати квестові завдання від інших персонажів, за які він буде отримувати винагороди, підвищувати рівень свого ігрового персонажа.

У кожного гравця буде лише одна характеристика, яка безпосередньо впливатиме на його процес гри – «Сила Розуму», що буде відповідати стану гравця і можливості грати в тих умовах, у яких він опинився. Кожен учасник має Кристал Розуму (персональний кристал Юніксу). Антигерої гри будуть намагатися «висмоктати» з нього енергію для підзарядки.

Крім того, кожен матиме власного робота-помічника, який буде використовувати вміння гравця, що доведені до максимального рівня. Таким чином користувачу не доведеться відповідати на питання, які він вже завчив. Роботів-помічників можна буде вдосконалювати. Світ гри, за задумом автора, є легко розширюваним. Завдяки цьому вона має невичерпний потенціал для розвитку.

Такий же невичерпний потенціал для розвитку і самовдосконалення мають і наші талановиті учні, які своїм розумом та працею роблять  вагомий внесок у скарбницю здобутків рідної країни.