Не помилюсь, сказавши, що вчителів інформатики, які за дипломом - фізики, математики, інші лірики
- більшість у школах Полтавщини. Така ситуація, загалом, склалась тому, що в кінці 80-х - початку 90-х педвузи не готували фахівців відповідного профілю, а предмет основи інформатики та обч. техніки існував у тодішньому навчальному плані. Саме через це ОІОТ стали викладати зазначені вище категорії вчителів. Я - (фізмат ПДПІ, випуск 1993 р.) теж не був виключенням.
Був пройдений нелегкий шлях - крок за кроком, день за днем накопичення досвіду роботи з предмету, освоєння специфіки, курсова перепідготовка, ПОСТІЙНА САМООСВІТА, від "бекашечників", "корветистів", "безмашинників" - до сучасних НКК ( всі,хто розуміє - підтвердять).
З'явилась дивна, ірраціональна любов до інформатики
.
Проблеми з'явились, коли в школи пішли дипломовані і стали претендувати (і успішно) на години. Особливо питання загострилось напередодні нового 2009-10 н.р., коли ,вибачте, "гавкнули" години інформатики з інваріантної складової навчального плану.
Пропоную вести обговорення по напрямках:
1. Можливість здобуття другого педфаху як інформатика. Чи можна це зробити на базі ПОІППО?
2. Кажуть, існує якийсь нормативний документ, який говорить, що коли вчитель викладає інформатику з 1994 чи 1995 року, то він може атестуватися як вчитель інформатики. Хто бачив цей документ?
3. За якими критеріями розподіляє години інформатики адміністрація вашої школи між "дипломованими" і "не дуже"? Як при цьому враховується участь в олімпіадах, МАН'і, Intel'і, створенні і підтримці веб-сайту школи, участі в семінарах?
4. Перспективні напрямки самоосвіти (дистанційні курси, сертифікація тощо) як замінник диплому інформатика?
5. Чи є смисл боротися?