[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Модератор форуму: typ 
Форум » Допомога » Допомога з різних питань » Вчителі інформатики, що не спеціалісти (Як вирішувати цю проблему?)
Вчителі інформатики, що не спеціалісти
UNosДата: Пятница, 21.08.2009, 10:48 | Повідомлення # 1
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
Не помилюсь, сказавши, що вчителів інформатики, які за дипломом - фізики, математики, інші лірики tongue - більшість у школах Полтавщини.

Така ситуація, загалом, склалась тому, що в кінці 80-х - початку 90-х педвузи не готували фахівців відповідного профілю, а предмет основи інформатики та обч. техніки існував у тодішньому навчальному плані. Саме через це ОІОТ стали викладати зазначені вище категорії вчителів. Я - (фізмат ПДПІ, випуск 1993 р.) теж не був виключенням.

Був пройдений нелегкий шлях - крок за кроком, день за днем накопичення досвіду роботи з предмету, освоєння специфіки, курсова перепідготовка, ПОСТІЙНА САМООСВІТА, від "бекашечників", "корветистів", "безмашинників" - до сучасних НКК ( всі,хто розуміє - підтвердять).

З'явилась дивна, ірраціональна любов до інформатики biggrin .

Проблеми з'явились, коли в школи пішли дипломовані і стали претендувати (і успішно) на години. Особливо питання загострилось напередодні нового 2009-10 н.р., коли ,вибачте, "гавкнули" години інформатики з інваріантної складової навчального плану.

Пропоную вести обговорення по напрямках:

1. Можливість здобуття другого педфаху як інформатика. Чи можна це зробити на базі ПОІППО?

2. Кажуть, існує якийсь нормативний документ, який говорить, що коли вчитель викладає інформатику з 1994 чи 1995 року, то він може атестуватися як вчитель інформатики. Хто бачив цей документ?

3. За якими критеріями розподіляє години інформатики адміністрація вашої школи між "дипломованими" і "не дуже"? Як при цьому враховується участь в олімпіадах, МАН'і, Intel'і, створенні і підтримці веб-сайту школи, участі в семінарах?

4. Перспективні напрямки самоосвіти (дистанційні курси, сертифікація тощо) як замінник диплому інформатика?

5. Чи є смисл боротися?

Повідомлення відредагував UNos - Пятница, 21.08.2009, 10:54
 
typДата: Понедельник, 24.08.2009, 19:11 | Повідомлення # 2
Полковник
Група: Администраторы
Повідомлень: 153
Репутація: 3
Статус: Оффлайн
Quote (UNos)
Кажуть, існує якийсь нормативний документ

Положення про атестацію. Пункт 5.9

Quote (UNos)
За якими критеріями розподіляє години
- враховується участь в олімпіадах, МАН'і, Intel'і, створенні і підтримці веб-сайту школи, участі в семінарах. (БЕЗ ЗНАКУ ЗАПИТАННЯ biggrin )

Сам в такій ситуації. Доки існує можливість працювати - працюю, а далі хтозна.
Другу вищу можна отримати при педуніверситеті.

 
Форум » Допомога » Допомога з різних питань » Вчителі інформатики, що не спеціалісти (Як вирішувати цю проблему?)
Сторінка 1 з 11
Пошук: