[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 2 з 2«12
Форум » Програмування » Олімпіадне програмування » Завдання районного туру олімпіади з інформатики 2008 (Обговорюємо задачі тут)
Завдання районного туру олімпіади з інформатики 2008
typДата: Вторник, 28.04.2009, 08:23 | Повідомлення # 16
Полковник
Група: Администраторы
Повідомлень: 153
Репутація: 3
Статус: Оффлайн
А хіба там не теж саме? Дайте посилання про що йдеться мова?
 
UrecДата: Среда, 16.12.2009, 06:44 | Повідомлення # 17
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
Всім привіт. На вашому форумі вперше. Готую команду до олімпіади і шукав задачі, так от в полтавській області дійсно як для районних задач це задачі складні. Наприклад Харків чи Суми задачі дещо простіші і, на мою думку, більше відносяться до інформатики. Тут же ідуть задачі з використанням прикладної математики . Особливо "прикольно" коли взяли задачу про н-кутник та діагоналі. Мені цікаво було б почути відповідь від автора задачі на одне питання:"Скажіть вчитель інформатики повинен додатково займатись не лише програмуванням, а ще й прикладною математикою?". Скоріш за все частина цих задач була взята зі студентських олімпіад. Але, вибачте, студенти займаються вищою математикою, а школярі поки, що ні.
І я не говорю, що треба взагалі від математичних задач відмовитись, ні. Навпаки треба брати їх, але беріть будь-ласка задачі зі шкільного курсу математики.
 
vb-schoolДата: Среда, 16.12.2009, 08:13 | Повідомлення # 18
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
Urec, Цілком підтримую щодо складності завдань. Я уже неодноразово казав, що на рай.олімпіаду треба давати посильні задачі, на обласну важчі. У нас в районі немає жодного вчителя який би міг розв'язати усі задачі ІІ етапу олімпіади. А що ж тоді казати про учнів sad
 
typДата: Четверг, 24.12.2009, 12:25 | Повідомлення # 19
Полковник
Група: Администраторы
Повідомлень: 153
Репутація: 3
Статус: Оффлайн
Quote (vb-school)
немає жодного вчителя який би міг розв'язати усі задачі ІІ етапу олімпіади

Тут проблема може ховатись і в іншому. А скільки вчителів займаються олімпіадним програмуванням? І скільки вчителів можуть розв*язати задачі Всеукраїнського туру? Учні теж повинні бачити реальну картину вже на районному рівні. І якби Харків "грався" з простими задачами, навряд чи мали б вони призерів на 4 етапі.
 
UrecДата: Пятница, 25.12.2009, 09:45 | Повідомлення # 20
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
Шановний typ, звичайно проблема може ховатись і в іншому. Але я не про те, що треба "гратися" з простими задачами, я проти того, щоб по-перше: для олімпіадних "ШКІЛЬНИХ" задач бралися задачі, що розв"язуються на базі математичного апарату, який в школі взагалі не вивчається;
по-друге: не плутайте будь-ласка РЕСПУБЛІКАНСЬКУ ОЛІМПІАДУ з районною.
 
vb-schoolДата: Воскресенье, 27.12.2009, 07:43 | Повідомлення # 21
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
Quote (Urec)
не плутайте будь-ласка РЕСПУБЛІКАНСЬКУ ОЛІМПІАДУ з районною

Оце якраз саме те, що хотілося сказати, підтримую на 100 відсотків.
 
typДата: Воскресенье, 27.12.2009, 20:04 | Повідомлення # 22
Полковник
Група: Администраторы
Повідомлень: 153
Репутація: 3
Статус: Оффлайн
В цьому році задачі (принаймні частина з них) були посильні. smile Тому давайте на будемо сперечатись :), а краще поговоримо про те яка є література по олімпіадному програмуванню, але така, щоб була посильна для рядового вчителя і учня. Кормен мені чомусь не дуже до душі. Треба багато часу, щоб самому розібратись. А його нема.
 
vb-schoolДата: Понедельник, 28.12.2009, 06:07 | Повідомлення # 23
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
Да, дійсно в цьому році деякі задачі були простіші ніж у минулому. Є запитання по одній із задач. Може не в тему, бо тема: " ... 2008", але все таки:

Задача 4 "Гра в "Міста" - Можете розказати алгоритм ідеально правильний, або власний.
Дякую за увагу

 
UrecДата: Понедельник, 28.12.2009, 10:47 | Повідомлення # 24
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
шановний vb-school, дайте будь-ласка умови цієї задачі (Гра в міста).
 
typДата: Вторник, 29.12.2009, 12:34 | Повідомлення # 25
Полковник
Група: Администраторы
Повідомлень: 153
Репутація: 3
Статус: Оффлайн
Задача на використання графів. (Про графи підказали :-) ). Робив так брав кожне слово і певіряв скільки є слів у якийх остання буква співпадає з першою буквою вибраного слова. І на основі цієї умови будував масив NxN з 0 та 1. Номер рядка був порядковим номером слова, а 1 ставилась у стовпці номер якого співпадав з номером слова де.... остання буква співпадає з першою буквою вибраного слова....... А потім алгоритм пошуку усих можливих маршрутів (по одиницям і номерам рядків) з яких нам потрібно вибрати той де довжина маршрутут співпадає з кількістю слів і всі номера рядків не повторюються.
 
typДата: Вторник, 29.12.2009, 12:37 | Повідомлення # 26
Полковник
Група: Администраторы
Повідомлень: 153
Репутація: 3
Статус: Оффлайн
Мені здається щось схоже і в задачі на перегородки+спільна робота. Ще не встиг розібратись. Кінець семесту і року smile
 
vb-schoolДата: Среда, 30.12.2009, 06:04 | Повідомлення # 27
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
Ок дякую. Порозкину мозгами над запропонованим алгоритмом.
 
typДата: Среда, 10.03.2010, 11:32 | Повідомлення # 28
Полковник
Група: Администраторы
Повідомлень: 153
Репутація: 3
Статус: Оффлайн
Пропоную власний варіант розв*язку задачі WORD (Гра в міста) на Delphi. Завантажити.
 
Форум » Програмування » Олімпіадне програмування » Завдання районного туру олімпіади з інформатики 2008 (Обговорюємо задачі тут)
Сторінка 2 з 2«12
Пошук: