Шановні колеги! В цьому році школа отримала інформатику-10 Н.В. Морзе, В.П. Вембер, О.Г.Кузьмінська. Рівень стандарту. Підручник подобається, але... допоможіть розібратися з балами за практичні роботи, які там пропонуються. Хто вже працював по підручниках Морзе? Наприклад, пр5 "Робота з зображеннями та організаційними діаграмами" (до речі за програмою повинна бути тема "Робота з зображеннями і таблицями") складається з 4-х завдань. За перше завдання стоїть розбаловка 1+3+1+3+1+2+3+2+1=17 балів, за друге завдання - 12 балів, за третє - 15 балів. Я чогось не розумію... У зверненні до десятикласників не знайшла пояснення...
Допоможіть будь-ласка розібратися з виставленням оцінок з інформатики у поглибленому рівні. Там є дві паралельні змістові лінії - ІКТ та ОАП, їх треба вести на окремих стоірінках журналу. А як виставляти спільну семестрову?
Допоможіть, будь-ласка, знайти навчальні програми "Вступ до мови програмування Лого" (т клас) та "Шукачі скарбів" для 2 і 3 класів (з сайту http://vesna-books.at.ua/load/89-1-0-17 закачка не відкривається) . Зарання вдячна за допомогу
Допоможіть будь-ласка розібратися з виставленням оцінок з інформатики у поглибленому рівні. Там є дві паралельні змістові лінії - ІКТ та ОАП, їх треба вести на окремих стоірінках журналу. А як виставляти спільну семестрову? -------------
При паралельному вивченні двох змістових ліній у жур¬налі доцільно вести окремі сторінки для запису уроків і об¬ліку рівня навчальних досягнень учнів для кожної з двох змістових ліній: інформатика (ІКТ) та інформатика (ОАП), а семестрові оцінки виставляти на сторінці однієї з ліній за підсумками усіх тематичних оцінок за семестр з обох зміс¬тових ліній.
Доброго дня. Підкажіть, будь ласка, за якою програмою планувати викладання 1 години технологій, якщо в школі обрали інформаційно технологічний профіль. ІНформатика викладається за Навчальною програмою з інформатики (профільний рівень) для 10-11 класів загальноосвітніх шкіл, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року