[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 3 з 4«1234»
Модератор форуму: Kruglikov 
Форум » Операційні системи » Все про Linux » Linux в образовании
Linux в образовании
KruglikovДата: Вторник, 17.02.2009, 16:36 | Повідомлення # 31
Лейтенант
Група: Модераторы
Повідомлень: 46
Репутація: 1
Статус: Оффлайн
Quote (dog)
Какие есть способы поднять подключение по обычному модему.

Запускаем acc ...
Там должны быть настройки для PPP...
Я давно не видел модемов в живом состоянии smile
А когда видел в последний раз, то настраивались они через конфиги ...

Quote (dog)
Хотел еще напомнить о нашем разговоре про переводы.

Нужно ставить соответствующий пакет Designer ...
Без него переводчик не работает...
Опять же, будет лучше, если я просто дам ваш адрес (или Jabber) тому человеку,
который и задачу на переводы поставит, и инструмент нужный укажет...
Может быть это будет простой текст и/или web-страничка ...

Quote (typ)
Де можна почитати ГАРНО і доступно про команди типу

Древняя восточная мудрость:
Чтобы получить правильный ответ нужно задать правильный вопрос.
Напрашивается "Какой вопрос считается правильным?"...
Отвечаю: Правильным будет вопрос, в котором не менее 50% будущего ответа.
Поясняю: Чтобы понять ответ нужно достаточно разбираться в предметной обрасли.
Да, я могу пояснить каждую букву в строке:
Code
iptables -t nat -A POSTROUTING -s 192.168.0.0/24 -d 0/0 -o eth0 -j SNAT --to-source 212.23.98.45

Но вам, например, нужно уже знать, чем отличается -t nat от -t mangle, например.
И что такое -d 0/0
Для начала почитайте тут...

Quote (typ)
як налаштувати SQUID в якості прозорого проксі при умові, що

Надеюсь, ни кто не будет спрашивать, как пропатчить KDE2 под FreeBSD ?
Установите, SQUID, как минимум ...
Я почти уверен, что он у вас сразу и начнет работать ...
Конфигурационный файл SQUID сам по себе - отличная документация ...
Если вы понимаете что он должен делать, то там описано как этого добиться...
Ну и Google, чаще всего, знает больше меня wink

P.S.
Я считаю, что видеокурсы в системе образования - зло...
Запоминать последовательность действий - это не обучение, а дрессировка.
Только диалог с обратной связью "ученик-учитель"
и практические навыки через понимание учеником своих действий.
Но это уже за пределами темы...


--
Dmitriy Kruglikov
 
typДата: Вторник, 17.02.2009, 20:43 | Повідомлення # 32
Полковник
Група: Администраторы
Повідомлень: 153
Репутація: 3
Статус: Оффлайн
biggrin Панове! Ви часом не забули, як тема називається? І яке останнє слово в її назві? Тому я вважаю що це якраз сюди. А ось технічні питання давайте в іншу гілку.
І все ж таки ми говоримо про різні речі. Я не мав на увазі використання відеокурсів як підручників для учнів. Питання йшлось про те чи варта та послідовність і методика викладення яка представлена там для того, щоб використати її для навчання учнів? Справа в тому, що ось ЦЕ учням не підсунеш на уроці. А літератури адаптованої для використання у школі не так уже й багато. Тому зараз, щоб зацікавити учителя, який бажає використовувати вільне ПЗ на своїх уроках і потрібні хоча б такі відеокурси (Знову ж таки я їх особисто ще не бачив тому й запитав) для того, щоб виробити якусь методику і послідовність, яка б дозволила за 45хв чогось навчити учнів.
А технічну сторону, для себе, ті вчителі які захочуть, будуть читати і ось ЦЕ та йому подібне
 
dogДата: Среда, 18.02.2009, 08:56 | Повідомлення # 33
Сержант
Група: Пользователи
Повідомлень: 39
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
Пане, якраз я і наголошував на тому, що ми з вами знаходимося на одній позиції і чомусь сперечаємося. Я згоден, що можливо, обговорення в данному топіку не дуже співпадає з назвою теми, але був заданий оффтоп і він привів нас до технічної сторони теми, яку ми тепер і розвиваємо.
Щодо відеокурсу, я згоден, що вони корисні для вчителя, що знаходиться в пошуках методики. Суто ІМХО - методику всеодно приходиться видумувати згідно з того, які в ваших руках діти і як вони що сприймають. А дуже важко навчити когось чомусь, не маючи розуміння самому в данім предметі. Тому мені здається, що та методика, що допомогла освоїтися вам - допоможе і вашим учням.

Кругліков учора в розмові по джабберу дав гарну методичну пораду: "Починай роздавати LiveCD з Linux дітям для ознайомлення". Я вважаю, що на нашому етапі, коли перехід на Linux в освіті це наша мрія, над якою ми почали працювати, підхопивши працю Дмитра Леонідовича, це є правильним і, не побоюся бути пафосним, єдиним варіантом для першого кроку.


Bohdan Khorolets
 
KruglikovДата: Среда, 18.02.2009, 09:01 | Повідомлення # 34
Лейтенант
Група: Модераторы
Повідомлень: 46
Репутація: 1
Статус: Оффлайн
Quote (typ)
А ось технічні питання давайте в іншу гілку.

Созданы новые темы в данном разделе.
Добро пожаловать.


--
Dmitriy Kruglikov
 
typДата: Среда, 13.05.2009, 13:32 | Повідомлення # 35
Полковник
Група: Администраторы
Повідомлень: 153
Репутація: 3
Статус: Оффлайн
Де відповіді на питання?
 
KruglikovДата: Среда, 13.05.2009, 14:53 | Повідомлення # 36
Лейтенант
Група: Модераторы
Повідомлень: 46
Репутація: 1
Статус: Оффлайн
Quote (typ)
Де відповіді на питання?

На какие именно влпросы интересуют ответы?

Почему не работает mail.ru ?
Не знаю ...

Про целесообразность применения в учебном процессе руководства iptables ?
А зачем это вообще нужно ?


--
Dmitriy Kruglikov
 
typДата: Среда, 13.05.2009, 16:47 | Повідомлення # 37
Полковник
Група: Администраторы
Повідомлень: 153
Репутація: 3
Статус: Оффлайн
Дякую і за цю відповідь. Питання про iptables булов розділі Сам себе администратор. тому це виключно питання для підвищення рівня власних знань.
 
KruglikovДата: Среда, 13.05.2009, 17:00 | Повідомлення # 38
Лейтенант
Група: Модераторы
Повідомлень: 46
Репутація: 1
Статус: Оффлайн
Quote (typ)
Питання про iptables булов розділі Сам себе администратор. тому це виключно питання для підвищення рівня власних знань.

Я увидел ссылку на это описание в вопросе о видеокурсах ...


--
Dmitriy Kruglikov
 
typДата: Четверг, 14.05.2009, 22:01 | Повідомлення # 39
Полковник
Група: Администраторы
Повідомлень: 153
Репутація: 3
Статус: Оффлайн
то давайте поговоримо про iptables у відповідному розділі! smile До речі, у Вас в навчальному закладі встановлено лише Лінукс?
 
KruglikovДата: Пятница, 15.05.2009, 08:40 | Повідомлення # 40
Лейтенант
Група: Модераторы
Повідомлень: 46
Репутація: 1
Статус: Оффлайн
Quote (typ)
то давайте поговоримо про iptables у відповідному розділі! smile

Это вопрос более чем обширный ... Можно отвечать на конкретные вопросы,
но чаще всего буду отправлять на то самое руководство.
Quote (typ)
До речі, у Вас в навчальному закладі встановлено лише Лінукс?

Нет, там смешанная сеть и в наличии полный зоопарк ...
Пока не реализован терминальный комплекс с бездисковыми станциями.
Думаю, хоть прототип решения там сделать...
Есть некоторая вероятность, что на базе 17-й гимназии будет развернут
учебно-методический комплекс для преподавателей.
Но точно обещать это я не могу.


--
Dmitriy Kruglikov
 
typДата: Пятница, 15.05.2009, 11:45 | Повідомлення # 41
Полковник
Група: Администраторы
Повідомлень: 153
Репутація: 3
Статус: Оффлайн
Чудово! А як у Вас програма навчальна? Ви працюєте по звич програмі але на Лінуксі, чи Лінукс як додатковий блок до програми навчальної?
 
KruglikovДата: Пятница, 15.05.2009, 12:34 | Повідомлення # 42
Лейтенант
Група: Модераторы
Повідомлень: 46
Репутація: 1
Статус: Оффлайн
Quote (typ)
А як у Вас програма навчальна? Ви працюєте по звич програмі але на Лінуксі, чи Лінукс як додатковий блок до програми навчальної?

В этом году за счет вариативной части программы мы попытались провести паралель
между обычной программой и экспериментальной.
Как показала практика, учить форматированию текста,
например, можно на любой ОС и с любым визуальным редактором...
То же и с электронными таблицами...

Но вот учить "Ворду" можно только в ОС Windows и с пакетом MS Office ...
Я видел программы, в которых предполагается изучение именно MS Office ... Естественно, такие программы использоваться не могут.
Но программы, ориентированные на изучение технологий, а не конкретных программных пакетов, эти технологии реализующие, могут быть адаптированы под комплект ВПЗ практически безболезненно.

Адаптировать преподавателей несколько сложнее, но то же можно ...
Для примера предлагаю вам привести тут цитату из какой-нибудь программы,
а я покажу, как можно/нужно изменить буквы, чтобы не противоречить духу программы.
Если преподаватели готовы немного перестроить свои взгляды на процесс изложения материала,
то проблем не будет вообще...


--
Dmitriy Kruglikov
 
typДата: Пятница, 15.05.2009, 14:01 | Повідомлення # 43
Полковник
Група: Администраторы
Повідомлень: 153
Репутація: 3
Статус: Оффлайн
Ну ми якраз над цим працюємо. Згодом я думаю будуть більш конкретні питання. Дякую.
 
KruglikovДата: Пятница, 15.05.2009, 14:14 | Повідомлення # 44
Лейтенант
Група: Модераторы
Повідомлень: 46
Репутація: 1
Статус: Оффлайн
Quote (typ)
Ну ми якраз над цим працюємо.

А может быть имеет смысл обнародовать процесс ?
Иногда ошибку проще предотвратить, чем устранить ее последствия ...


--
Dmitriy Kruglikov
 
samaelДата: Воскресенье, 26.07.2009, 21:54 | Повідомлення # 45
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 5
Репутація: 1
Статус: Оффлайн
я хотів би запровадити вивчення навчального матеріалу в школі з використанням ОС Лінукс. Для ознайомлення використовував дистрибутив мандріви та зіткнувся з проблемами в організації мережі.

сайт лінукс пропонує кілька варіантів шкільної ОС

Підкажіть будь-ласка який дистрибутив максимально адаптований для роботи на шкільному ПК.

(бажано також зсилку на файл iso)

 
Форум » Операційні системи » Все про Linux » Linux в образовании
Сторінка 3 з 4«1234»
Пошук: